Slaapcomfort
Rigby wint een kingsize bed en gooit zijn trampoline-bed in de vuilnisbak. Maar wanneer hij zich realiseert dat hij niet zonder zijn trampoline kan slapen moet hij door een groot autokerkhof om het te vinden.