De Eenhoorns moeten vertrekken
Om indruk te maken op Margaret en haar uit te kunnen vragen, hangt Mordechai rond met een stel punk Eenhoorns die beweren dat ze hem kunnen helpen om z'n meisje te kunnen versieren.