Suburban Tragedy
In 2008 werd Ryan Widmer veroordeeld voor de moord op zijn vrouw Sarah, maar hij zweert dat hij onschuldig is. Chris en Fatima onderzoeken het bewijs. Is hij inderdaad onschuldig?