Pulse Nightclub: The Hidden Truths
Bij de aanslag op club Pulse in Orlando in 2016 vielen 49 doden. Het was de dodelijkste schietpartij in de geschiedenis van de VS. Hoe hebben de overlevenden de aanslag verwerkt?