Too Close to the Sun
Een misbruiker gaat naar de gevangenis maar krijgt steun van grote namen in Hollywood. De macht van Dan Schneider blijft groeien, wat vragen oproept over de inhoud en zijn behandeling van de cast en crew. Uiteindelijk lopen de spanningen hoog op.