A Person of Interest
Na een schokkende onthulling van de politie ziet het ernaar uit dat de vier Little Liars loos alarm hebben geslagen. Zouden de meiden het mis kunnen hebben, ondanks dat alles naar Ian (RYAN MERRIMAN) wijst?