The Antichrist in New York
Als hij 665 maanden is geworden, wordt Stan, een acteur in spe -en de antichrist- naar New York gestuurd om zijn lot te vervullen en de mensheid te vernietigen. Maar er ontstaat chaos als hij auditie doet voor een reclamespot.