Gucci Crimes of Fashion: People Magazine Investigates
Modekoning Maurizio Gucci begint na zijn scheiding en de verkoop van zijn aandelen in het modehuis Gucci een nieuw leven. Zonder dat hij het weet, loert een moordenaar op hem.