Groene Family Massacre
De waargebeurde verhalen achter misdaden die de krantenkoppen vulden en deel gingen uitmaken van de populaire cultuur. Exclusieve interviews uit de eerste hand onthullen schokkende wendingen, nieuw bewijsmateriaal en onverwachte oplossingen.