Killed Before Dawn: People Magazine Investigates
In 2014 wordt het miljonairsechtpaar Brad en Andra Sachs in hun huis doodgeschoten. Na de vondst van een reeks aanwijzingen opent de politie de jacht op de moordenaar van het stel.