Dobosz ontdekt tegenstrijdigheden in de verklaringen van verdachten. Rebrow probeert wanhopig een eind aan de ellende te maken, maar zijn plannen worden gedwarsboomd. Markowski kent geen mededogen en wil de zaak koste wat kost oplossen.