Cathlene's 1970 Plymouth Barracuda
Verpleegkundige Cathi kocht haar Plymouth Barracuda uit 1970 bijna 25 jaar geleden van haar oma. De imposante Barracuda heeft echter zijn glans verloren. Kan Chip de auto redden?