The Mailman Is Drunk
Een jager belt om te melden dat een naakte man hem aanvalt. Een vrouw wordt opgesloten door een kalkoen die ze als huisdier houdt. Meerdere bellers melden hetzelfde misdrijf: een man rijdt in zijn elektrische rolstoel op de snelweg.