Quints on the High Seas
Het is een droom die uitkomt voor de Busby-meiden als ze op een Disney-cruise gaan, maar is het schip klaar voor de Busby's? Een enorme kans voor Adam betekent grote veranderingen voor het gezin, waardoor er spanning ontstaat tussen hem en Danielle.