Forging a Family
Achter de schermen werkt Jason zorgvuldig aan elk personage dat we op het witte doek zien. Hij laat ons kennismaken met de ambachtslieden die de details creëren achter elke rol die hij speelt en hoe ze samen een Ohana opbouwen door hun werk.