The Mother She Never Knew
Een tienermeisje ontdekt de ware identiteit van haar moeder en een telegram waarin staat dat ze is vermoord. Zal haar kruistocht om een moordenaar voor het gerecht te brengen haar ook dichter bij de vrouw brengen die ze nooit gekend heeft?