Dark Clouds Lead to a Storm
Een mooie jonge vrouw wordt vermoord gevonden op de parkeerplaats van een bar. Terwijl de rechercheurs haar laatste stappen nagaan, komen zij verschillende verdachten met mogelijke motieven op het spoor.