TGI Murder
De agenten van NTSF:SD:SUV:: ruilen hun badges en wapens in voor bretels en wijde pijpen om het restaurant van het hoofd van de marine te beschermen tegen zijn gewelddadige concurrent, Senor Dicks. Of gaat hun plan in vlammen op?