All In to Get Out
Twaalf Naked and Afraid All-Stars nemen het samen op tegen de meest afmattende locaties. Ze proberen het 60 dagen uit te houden zonder voedsel, water, kleding of onderdak. Helpt het samenwerken met elkaar hun kansen of maakt het de uitdaging moeilijker?