Hell on Earth
De overlevenden vragen zich af of de psychologische uitdagingen van het overleven in de Colombiaanse savanne moeilijker zijn dan de fysieke. Ji blijft kampen met haar blaren, Tony wordt opgeschrikt door nachtmerries en Sati komt in aanvaring met Rene.