Shipwreck Ghosts of Mexico
Jeremy Wade onderzoekt de duistere geheimen van een 150 jaar oud scheepswrak voor de kust van Mexico. Daarna ontdekt Jeremy een kokende rivier diep in het Amazonegebied.