Branches of Evil
Tray Phelps, een geliefde vader, zoon en verloofde word doodgeslagen gevonden op zijn eigen oprit. Het kleine stadje Hayti in Missouri lijkt op het eerste oog een idyllisch stadje maar het kwaad ligt op de loer.