No Average Troublemaker
Wanneer de tiener Bridgett Frisbie op een avond haar huis in Katy, Texas, ontvlucht, gaan haar ouders ervan uit dat het gewoon een typische tieneropstand is. Maar de volgende dag vindt een groep jongens haar lichaam in het bos net buiten de stad.