Moorddetective Rod Demery heeft een zeer persoonlijke band met criminaliteit. Zijn moeder is vermoord en zijn broer is een moordenaar. In elke aflevering lost Rod een andere moordzaak met de hulp van zijn ondervragingsexpertise.