Joker
Het verborgen leed van Aoi Tominaga komt aan het licht. Terwijl Kanzaki corruptie op school en speciale toelatingen aan het licht brengt, verschijnt YAMATO TAKERU ten tonele, maar is hij een bondgenoot of een vijand?