The Root of All Evil
De hang naar geld en een lesbisch liefdesleven van een vrouw vormen de kiem voor de brute moord op haar man. De moord op de populaire zakenman Kevin Boyd onthult een wreed familieverhaal van dubbelhartigheid en verraad.