American Whiskey
Drie amateur-distilleerders strijden om de beste Amerikaanse whisky te maken. Gejureerd door Mark, Digger en Tim, gaan ze het tegen elkaar opnemen in een reeks uitdagingen om te zien wie Master Distiller kan zijn.