Monkie Kid: De geboorte van een held
MK is getuige van het moment waarop Red Son en Prinses Iron Fan Demon Bull King uit de gevangenis vrijlaten. Hij neemt per ongeluk de staf van Monkey King mee en vlucht weg om deze weer naar Monkey King te brengen om de chaos op te lossen.