Deze serie is ontstaan uit de laatste aflevering van de serie Mr Pickles en heeft de Sheriff in de hoofdrol. Hij woont nog bij zijn moeder en zijn beste vriend is een pop, maar hij is en blijft de sheriff van Old Town.