Fanklok
Ondanks de waarschuwingen van zijn bandgenoten begint Nathan een relatie met een van zijn fans. Maar als dingen uit haar verleden zich opstapelen volgt hij haar naar de naarste plek op aarde om haar onschuld aan te tonen.