A Concrete Jungle with a Lot of Warmth
Het team transformeert een klein, krap terras in een enorme leefruimte met beton, vier vuurhaarden en een glazen overdekking. Het team komt echter een aantal uitdagingen tegen dankzij de minder dan ideale bodemgesteldheid.