The Cover-up
2002. Carrascosa vindt María Marta in bad. De officier van justitie neemt verklaringen af en de eerste verdenkingen komen naar boven. Bij de lijkschouwing vinden ze vijf kogels. In 2011 zeten Belu en Juana hun onderzoek voort.