Jig-A-Bobo
Diana krijgt aandacht van kapitein Lancaster die gevaarlijk zou kunnen worden. Atticus en Leti proberen hun toekomst veilig te stellen na de komst van een onverwachte pensiongast uit Atticus' verleden.