The Red Dahlia
Ana, Roger en Ricardo slaan de handen ineen om de laatste stap van hun plan te verwezenlijken. Als Armando erachter komt hoe Olga is gebruikt voor Jorge's voogdijstrijd, komt hij voor zijn zus op.