Ssssshh
Ondanks Don’s zorgen over haar gemoedstoestand verklaart Candy onder ede dat ze voor haar leven vreesde. Terwijl ze de uitspraak afwachten, zegt Pat tegen Candy dat hun levens nooit meer hetzelfde zullen zijn.