De Looney Tunes vieren Halloween! Daffy en Porky brengen een dierbare vriend naar zijn laatste rustplaats. / Heks Hazel achtervolgt het laatste ingrediënt voor haar brouwsel. / Sylvester vindt een verdacht motel. / Bugs ontmoet een mummy.