The Biopsy is Back
Theresa doet een reading voor een groep agenten en herenigt een man met de zoon die per ongeluk is neergeschoten. Later, in afwachting van de resultaten van haar biopsie, is Theresa zo gespannen dat ze voor het eerst in 6 jaar een reading annuleert.