Jurassic Jawbreaker
Bradley en Billy gaan in Zuid-Afrika in de Great Karoo op zoek naar een bijzonder reptiel: de pantsergordelstaarthagedis. Deze hagedis heeft een uniek verdedigingsmechanisme.