The Last of Us
Joel en Ellie's stormachtige verleden geeft spanning en leidt zelfs tot conflicten in een wereld die al gevaarlijk en onvoorspelbaar genoeg is.
Vanaf 2003 kampt de wereld met een uitbraak van een uiterst besmettelijke parasitaire schimmel die mensen in gewelddadige wezens verandert, de geïnfecteerden. Twintig jaar later wordt overlevende Joel (Pedro Pascal) ingehuurd om de 14-jarige Ellie (Bella Ramsey) naar rebellenbeweging The Fireflies te smokkelen.
Seizoen 2 van The Last of Us begint vijf jaar na de gebeurtenissen van seizoen 1. Het turbulente verleden van Joel en Ellie speelt op en trekt hen mee in een conflict met elkaar en een wereld die nog gevaarlijker en onvoorspelbaarder is dan de wereld die ze achterlieten.
Vanaf 2003 kampt de wereld met een uitbraak van een uiterst besmettelijke parasitaire schimmel die mensen in gewelddadige wezens verandert. Twintig jaar later wordt overlevende Joel (Pedro Pascal) ingehuurd om Ellie (Bella Ramsey) naar rebellenbeweging The Fireflies te smokkelen. Wat een snelle klus had moeten zijn, wordt een huiveringwekkende reis in een serie die de videogame tot leven brengt.