Method and Madness
Premiere van seizoen 1. Dr. John Thackery wordt tot hoofdchirurg van The Knick gepromoveerd, maar de weldoeners van het ziekenhuis eisen dat hij ene Algernon Edwards, een zwarte dokter, als assistent neemt.