Nowhere to Run
Amy Bruni en Adam Berry helpen een alleenstaande moeder die alleen thuis is achtergelaten met twee bange kinderen nadat angstaanjagende verschijningen haar familie hebben verdreven. Paranormaal medium Chip Coffey moet uitzoeken wie de schuldige is.