Satanic Panic
Amy en Adam onderzoeken een huis in Connecticut waar levens op het spel staan. Hun cliënt gelooft dat een kwaadaardig wezen verantwoordelijk is voor het doden van haar kinderen en het leeft in haar huis. Is de rest van haar familie veilig?