Why Wouldn't Ya?
Dave graaft een roestige Chevelle uit68 uit de winkel en bedenkt een plan om er een Bitchin 'Ride van te maken. Een '55 Bel Air vaart naar Kindig-It-Design voor een chassiswissel.