Sleep No More
Een echtpaar wordt bruut aangevallen terwijl ze liggen te slapen in hun eigen huis, en alleen de vrouw overleeft het. Is haar zoon een meedogenloze moordenaar of komt het omdat de familie connecties heeft met de maffia?