Living a Lie
Bob Peterson komt op een avond ongevraagd langs in het nieuwe huis van zijn collega's Gene en Jaye-Jaye Thurnau. Als Jaye-Jaye terugkeert van een boodschap, zijn Gene en Bob weg.