Omelette
In 1962 pitcht kookboekenschrijfster Julia Child een baanbrekende televisieserie waarin demonstraties voor de thuiskok centraal staan – ondanks negatieve reacties van mannelijke leidinggevenden bij de televisie en haar eigen man.