Millecam en de vlucht
Jomanda wordt samen met anderen beschuldigd van de dood van Sylvia Millecam. John Warrink en Tineke de Nooij reizen af ​​naar Canada en doen er alles aan om eindelijk persoonlijk contact te hebben met haar.