Daisy
Meesterdief Daisy 'Jett' Kowalski is voorwaardelijk vrij en wil op het rechte pad blijven, maar ze moet voor misdaadbaas Charlie Baudelaire een ring stelen van Miljan Bestic, een Oost-Europese misdaadbaas die in Cuba woont.