Vergane glorie in Turkije
Jeroen en Bob zijn in Turkije en verkennen twee verlaten plekken aan zee. Ze brengen de nacht door in een vervallen hotel en nemen de boot naar een eiland voor de kust van Istanbul om een sanatorium te bezoeken, waar ooit Tbc-patiënten werden behandeld.