De show moet doorgaan
Theo voert zijn toneelstuk op, maar de audities gaan vreselijk! Wanneer een scherf de illusie geeft dat iemand talent heeft, laat L.J. 'm daar zitten om Theo's stuk te helpen. Helaas doet de Scharlaken Heer een onverwacht gastoptreden.